Умови використання послуги банківського переказу Mi Envío

Служба поповнення та доставки товару | Грошовий переказ Великобританія | Переказ EEA | Переказ Чилі

Ці умови набувають чинності з 5 серпня включно 2023 рік

Зміст

  1. Про нас та теперішні Умови та положення
  2. Про сервіс
  3. Хто такий Користувач?
  4. Акції
  5. Обслуговування клієнтів
  6. Наші зобов'язання та відповідальність
  7. Ваші обов'язки та відповідальність
  8. Курси обміну валют і комісії
  9. Захист даних

КЛЮЧОВІ ПУНКТИ ЦИХ УМОВ ВИКОРИСТАННЯ

Зміст цих Ключових положень є орієнтовним коротким викладом Умов і Умови сайту. Тим не менш, ми настійно рекомендуємо вам ознайомтеся з повним вмістом перед реєстрацією на нашому порталі, щоб детально розуміти умови договору

1. Про нас та теперішні Умови та положення

Веб-сайт www.fonmoney.com належить компанії Fonmoney GmbH, яка надає технічні послуги і, в свою чергу, належить Transpaygo Group Limited. Фінансова послуга надається іспанською дочірньою компанією Групи, Mi Envío Entidad de Pago, S.L., за ліцензією Банку Іспанії під реєстраційним номером 6926. Ці Загальні положення та умови регулюють умови укладення договору про надання Послуг між нами та Користувачем, і Користувач однозначно приймає їх під час реєстрації на веб-сайті.

2. Про сервіс

За допомогою Веб-сайту ми надаємо послуги міжнародних платежів або грошових переказів . Для того, щоб користуватися нашими послугами, необхідно створити обліковий запис Fonmoney, який є особистим і не підлягає передачі, і кожен Користувач може зареєструватися тільки один раз.

Для того, щоб мати можливість надавати наші послуги, при обробці платіжного доручення ми вимагатимемо від вас надати певну інформацію про себе і одержувача, яка повинна бути правильною і точною, щоб ми могли надати Послугу з усіма гарантіями. Після обробки платіжного доручення воно буде вважатися виконаним правильно, навіть якщо в наданій інформації буде допущена помилка. Хоча ми докладемо всіх зусиль, щоб зменшити збитки в разі виникнення помилки, ми не можемо нести відповідальність за будь-які збитки або втрати, спричинені в результаті неточності даних, наданих нашими Користувачами.

Робочий час для обробки платіжних доручень - з 8:00 до 17:00 (за центральноєвропейським часом) у робочі дні. Усі платіжні доручення, отримані в неробочий час, вважаються отриманими на наступний робочий день.

Ваше платіжне доручення завжди буде оброблено якнайшвидше. Максимальний середній час обробки платіжного доручення становить від 5 до 9 робочих днів, залежно від країни призначення коштів, хоча іноді це може зайняти більше часу через перевірки, які ми зобов'язані здійснювати. У зв'язку з цим, будь ласка, періодично перевіряйте свою зареєстровану адресу електронної пошти для перевірки будь-якого запиту на інформацію, який ми могли від вас запросити, щоб уникнути непотрібних затримок.

3. Хто такий Користувач?

Будь-яка повнолітня особа, яка зареєструвалася на нашій платформі, успішно пройшла процедуру KYC та здійснила хоча б одну транзакцію протягом 6 місяців поспіль, вважається Користувачем Сайту.

4. Акції

Час від часу ми проводимо акції на нашому Веб-сайті. Ці акції завжди пов'язані з конкретними та індивідуальними Загальними положеннями та умовами, які завжди будуть доступні на нашому Веб-сайті протягом усього терміну дії акції.

5. Обслуговування клієнтів

Усі наші Користувачі та треті особи мають різні канали для того, щоб повідомити про все, що вони бажають, нашій службі підтримки:

  • Заповнивши веб-форму.
  • Написавши безпосередньо на [email protected]

Всі отримані запити або скарги будуть розглянуті в найкоротші терміни, протягом 2 робочих днів з моменту отримання. Положення про обслуговування клієнтів доступні на нашому веб-сайті. Крім того, якщо ви не задоволені нашою послугою або відповіддю, ви можете скористатися каналами, встановленими Банком Іспанії для цієї мети. Ви знайдете більше інформації про процес і канали зв'язку в розділі 5 цих Умов та положень.

6. Наші зобов'язання та відповідальність

Наші обов'язки:

  • Надавати вам послуги відповідно до найвищих стандартів якості, прозорості та досконалості.
  • Опрацьовуйте отримані платіжні доручення якомога швидше.
  • Якнайшвидше повідомляти Користувача про будь-які затримки або незручності в його роботі.
  • Підтримувати Веб-сайт доступним, коли це можливо, в оптимальних та адекватних умовах для надання Послуги.
  • Зберігати кошти наших Користувачів окремо та безпечно на відокремлених та сегрегованих рахунках з відповідними схемами та умовами компенсації за фінансові послуги.
  • У випадку, якщо ми використовуємо зовнішнього постачальника для обробки платіжного доручення, ці Загальні положення та умови не застосовуються, а застосовуються постачальником. За запитом Користувача ми можемо надати оновлену інформацію про години роботи та контактні дані постачальника, але це не означає, що ми беремо на себе відповідальність за неточність контактних даних постачальника.

Наші зобов'язання::

  • Надавати наші послуги з максимальною повагою до закону та регуляторних стандартів.
  • Підтверджуйте особу всіх наших Користувачів через KYC-провайдерів.
  • Вимагати від вас додаткову інформацію, якщо вона необхідна нам для виконання наших зобов'язань щодо перевірки та належної перевірки.
  • Ми залишаємо за собою право не надавати наші Послуги, якщо виявлено будь-який з пунктів, описаних у розділі 7.1.
  • Розслідувати будь-яку підозрілу діяльність, а також оцінювати та аналізувати транзакції, здійснені через наш Веб-сайт, і залишаємо за собою право відмовляти в транзакціях у разі виявлення будь-яких ознак ризику.
  • Заблокувати Обліковий запис будь-якого Користувача або призупинити надання Послуг у разі виявлення будь-якого з пунктів, викладених у п. 7.1. цієї Угоди.
  • Повідомляйте компетентні органи про будь-яку підозру щодо незаконної діяльності.

Зверніть увагу, що ми не несемо відповідальності за випадки, передбачені в розділі 7.1. цих Умов та положень.

7. Ваші обов'язки та відповідальність

Відповідальність та обов'язки Користувачів:

  • Надавати правдиву, точну і повну особисту інформацію як під час проходження процедури KYC - або підтвердити її після 6 місяців неактивності - так і під час розміщення платіжного доручення. Ви несете відповідальність за підтримання цієї інформації в актуальному стані, а також за виправлення будь-яких помилок або неточностей, які можуть існувати. Якщо ви допустили помилку в інформації про платіжне доручення, яке вже було оброблено, ви можете зв'язатися з нами, щоб ми спробували її виправити, але зверніть увагу, що це не завжди можливо.
  • Використовуйте наші Послуги в законних, етичних і моральних цілях, а також відповідно до цих Умов та положень, чинних законів, правил і нормативних актів.
  • Користуватися нашими Послугами з бенефіціарами, відомими вам особисто, і не платити за товари та послуги, звільняючи всю групу компаній Transpaygo від відповідальності за будь-які незручності, які можуть виникнути в результаті порушення цього пункту.
  • Створіть тільки один обліковий запис Fonmoney і зберігайте своє ім'я користувача та пароль з максимальною обережністю, оскільки вони є особистими і не підлягають передачі.
  • Здійснювати операції тільки від власного імені.
  • Регулярно перевіряйте свою зареєстровану електронну пошту, щоб забезпечити безперебійний зв'язок і комунікацію з нами та уникнути непотрібних затримок.
  • Співпрацювати з нами на запити про надання додаткової інформації та проведення внутрішніх перевірок щодо Користувача, платіжного доручення та/або одержувача платежу, а також своєчасно відповідати на ці запити.
  • Відшкодувати будь-які додаткові витрати, понесені нами в результаті платіжного доручення, а також будь-які несанкціоновані витрати, які можуть виникнути.
  • Ви не маєте права переуступати будь-які з ваших прав або зобов'язань за цією Угодою.
  • Нести відповідальність за будь-які збитки, що виникли внаслідок неналежного використання Веб-сайту та Послуг, що надаються.
  • Загалом, користуватися нашими Послугами у повній відповідності до положень пункту 7.2. цих Умов та положень.

Права користувача:

  • Попросіть відшкодування вашого платіжного доручення - якщо воно ще не було оброблене.
  • Відмовитися від укладеного з нами договору та розірвати його відповідно до іспанського законодавства про право на відмову від договору.
  • Отримати відшкодування отриманих сум, якщо це можливо, з використанням тих самих платіжних засобів.
  • Видаляйте свої дані, якщо жодна транзакція не була оброблена.

8. Курси обміну валют і комісії

Комісія: За кожну транзакцію стягується комісія за обслуговування, яка залежить від ринкових умов.

Обмінні курси: Курс обміну, який ми застосовуємо, завжди відображатиметься на тому, що отримує бенефіціар, і називатиметься "обмінним курсом". Запропонований курс обміну завжди намагатиметься бути оптимальним, виходячи з курсу, який ми отримуємо від зовнішніх постачальників. Ринкові курси не застосовуються, але ви можете перевірити їх на сайті https://www.marketwatch.com/market-data/currencies.

Також виставляється рахунок за відсоток від переказаних коштів, залежно від ризику, який ми беремо на себе.

Додаткові комісії: ми стягуємо з вас адміністративну комісію тільки в тому випадку, якщо наші розрахункові банки або банк-одержувач відхиляють вашу Транзакцію.

Більш детальну інформацію про наші ціни можна знайти в розділі 8 цих Умов та положень.

9. Захист даних

У нашій Політиці конфіденційності ви знайдете інформацію про збір, обробку та інші відповідні аспекти ваших персональних даних.

ПРАВИЛА ТА УМОВИ

1. Попередня договірна інформація

1.1 Про Transpaygo та Mi Envío

Mi Envío Entidad de Pago, S.L. є іспанською дочірньою компанією групи Transpaygo, материнською компанією якої є Transpaygo Limited (далі - “Transpaygo”), зареєстрована в Реєстрі компаній Англії та Уельсу, рег. No. 8936601, юридична адреса: Keystone Law, 48 Chancery Lane, London WC2A 1JF, United Kingdom, яка регулюється та уповноважена Управлінням з фінансового нагляду (FCA) здійснювати діяльність з надання платіжних послуг в якості Уповноваженої платіжної установи (API) відповідно до Положення про платіжні послуги 2009 року (FRN 722528). Transpaygo є компанією з надання грошових послуг (MSB), зареєстрованою в Міністерстві доходів і зборів Великобританії за номером 12579512.

Фінансова послуга надається компанією Mi Envío Entidad de Pago, S.L. (далі - Mi Envío), іспанською компанією з податковим ідентифікаційним кодом B-67412411 та юридичною адресою Avinguda de Francesc Cambó, 17, 1-й поверх (08003 - Барселона), належним чином зареєстрованою в Реєстрі компаній Барселони в томі 46897, лист 161, сторінка B534639 і 1-й запис.

Mi Envío зареєстрована в Банку Іспанії під реєстраційним номером 6926 як іспанська фінансова установа, що має право здійснювати діяльність з надання платіжних послуг як уповноважена платіжна установа відповідно до Регламенту про платіжні послуги та надавати послуги на всій території Європейської економічної зони (далі - "ЄЕЗ").

Технічний сервіс надається компанією Fonmoney GmbH (далі "Fonmoney"), яка також належить до групи компаній Transpaygo. Fonmoney надає і володіє доменом або веб-сайтом www.fonmoney.com, який використовується для надання наших Послуг.

Адреса електронної пошти для зв'язку з компанією: [email protected].

1.2 Про ці Умови та положення

Ці Умови та положення (далі - "Умови") регулюють умови укладення договору про надання послуги грошових переказів між Mi Envío та користувачами (далі - "Користувач", "Клієнт", "Ви", "Ваш") Веб-сайту, відповідно до положень законодавства. Зокрема, Закон 7/1998 від 13 квітня 1998 року "Про умови укладення договорів", Королівський декрет 1906/1999, який регулює укладення договорів по телефону або в електронному вигляді на загальних умовах у розвиток статті 5.3 Закону 7/1998, Закон 3/2014 від 27 березня, який вносить зміни до переглянутого тексту Загального закону про захист споживачів і користувачів відповідно до положень чинних нормативних актів про захист персональних даних, Закон 7/1996 від 15 січня "Про регулювання роздрібної торгівлі", Закон 34/2002 від 11 липня "Про послуги в інформаційному суспільстві та електронну торгівлю" та Закон 59/2003 "Про електронні підписи".

Mi Envio та/або Transpaygo залишають за собою право змінювати ці Умови та положення в будь-який час і без попереднього повідомлення. Зазначені зміни можуть бути внесені через Веб-сайт будь-яким юридично допустимим способом і є обов'язковими до тих пір, поки вони опубліковані на Веб-сайті і до тих пір, поки вони не будуть належним чином змінені наступними змінами. Mi Envio може встановлювати особливі умови для укладення договорів або використання певних послуг або продуктів, пропонованих через Веб-сайт.

Приймаючи ці Умови та положення, Користувач заявляє, що він/вона прочитав(ла), зрозумів(ла) і прийняв(ла) всі зобов'язання, викладені в цьому документі, і бере на себе всі зобов'язання. Користувач повинен уважно читати ці Умови та положення кожного разу, коли він/вона укладає договір або користується будь-якою послугою через Веб-сайт.

2. Визначення

"Угода" означає цю угоду "Загальні положення та умови", включаючи всі наступні зміни та доповнення.

"Додаток" будь-яке завантажуване програмне забезпечення для мобільних телефонів, за допомогою якого послуги Fonmoney будуть надаватися на тих же умовах, що і на сайті Fonmoney.

"Уповноважена платіжна установа" означає компанію, яка уповноважена та регулюється для обробки платежів, ініційованих картками, кредитних переказів або прямого дебетування, якщо ми вирішимо це зробити.

"Банківський переказ" означає переказ будь-якої суми коштів на спеціальний рахунок, відкритий у всесвітньо відомому банку з номером рахунку, IBAN, IBC або SWIFT-кодом. Банківський переказ не означає переказ через мережу SWIFT або мережі, що належать уповноваженим банкам.

"Робочий день" означає день, який не є суботою, неділею або державним святом в Англії, Відні або Барселоні, або в будь-якому іншому відповідному місці, в який фінансові установи відкриті для роботи.

"Профіль клієнта" особиста або інша інформація, надана вами, клієнтом, при реєстрації облікового запису в нас, включаючи, але не обмежуючись, ваші контактні дані та будь-яку інформацію, яка може бути оновлена шляхом входу в ваш обліковий запис Fonmoney.

"Країна призначення" означає країну, де знаходиться рахунок одержувача і де одержувач отримує гроші за допомогою сервісу.

"Обмінний курс" означає обмінний курс, за яким Transpaygo запропонує Користувачеві або здійснить для Користувача конвертацію початкової валюти в бажану валюту. Обмінний курс не обов'язково повинен бути ринковим курсом, наданим сайтами фінансової інформації в Інтернеті, або курсом обміну будь-якого центрального банку.

"Форс-мажорні обставини" означають події або причини, включаючи, але не обмежуючись ними, "стихійне лихо", морську небезпеку, неминучу морську аварію, війну (оголошену чи ні), саботаж, бунт, повстання, громадянські заворушення, надзвичайний стан (юридичний чи фактичний), воєнний стан, пожежу, повінь, циклон, землетрус, зсув, вибух, дефіцит електроенергії або води, збій в роботі мережі передачі або зв'язку, епідемія, карантин, страйк або інші трудові труднощі або експропріація, обмеження, заборона, закон, постанова, указ або інше юридично чинне розпорядження державного органу, поломка або нещасний випадок, зміна закону або постанови або будь-яке пошкодження обладнання або систем Fonmoney Portal, за винятком випадків, коли це сталося в результаті дії, бездіяльності, невиконання зобов'язань або недбалості з Вашої сторони або з боку Fonmoney Portal.

"IBAN" розшифровується як "Міжнародний номер банківського рахунку" і є ідентифікаційним кодом Європейського Союзу для банківських рахунків.

"Місцеві податки" означає будь-які податки або збори, що підлягають сплаті в Країні призначення.

"Замовлення" це ваш запит на виконання послуги від вашого імені.

"Платіжний інструмент" означає дійсний платіжний інструмент, такий як банківський переказ, дебетова або кредитна картка, пряме дебетове доручення або будь-який інший метод, який Портал Fonmoney визнає дійсним для оплати платіжної транзакції, яку ви бажаєте здійснити.

"Платіжні ліміти" це максимальна сума валюти, що приймається для обміну; ліміт динамічно змінюється в залежності від ринкових умов. Мінімальна сума для відправки становить 30.-€.

"Платіжне доручення" це доручення, яке ви дійсним чином надали нам з проханням виконати платіжну операцію.

"Положення про платіжні послуги" означає Положення про платіжні послуги 2009 року (2009, № 209).

"PSD-агент" означає агента PSD. Це означає, що послуга надається агентом постачальника платіжних послуг.

"Одержувач" це бенефіціар грошового переказу, вказаний клієнтом і виконаний фірмою.

"Реєстрація" означає акт реєстрації в Сервісі шляхом надання Transpaygo всіх персональних і транзакційних даних, необхідних для використання Сервісу.

"Захист" означає вимогу захистити кошти клієнтів, якщо установа стає неплатоспроможною.

"Відправник" особа, яка використовує Сервіс для відправлення грошей.

"Послуга" означає всі послуги з оплати, грошових переказів і поповнення рахунку, а також пов'язані з ними продукти, доступні через Веб-сайт.

"Комісія за обслуговування" означає комісію плюс будь-які додаткові збори, що застосовуються до кожної Транзакції.

"Постачальник послуг" місцевий банк, обмінний пункт, оператор мобільного зв'язку або інші сторонні постачальники послуг, з якими Портал Fonmoney співпрацює в рамках надання Послуги.

"SWIFT" розшифровується як "Товариство всесвітніх міжбанківських фінансових телекомунікацій", яке розробило стандартизовану систему кодів для ідентифікації всіх банків світу та електронний протокол для управління міжбанківськими операціями між банками.

"SWIFT-код"означає внутрішній ідентифікаційний код кожного банку, який підтримується SWIFT і необхідний для здійснення міжнародних транзакцій через банки. Цей код зазвичай використовується в інтернет-банкінгу як SWIFT-код, а в Європі він також називається BIC. У Великобританії необхідно подавати заявку на його отримання, оскільки код SORT, який зазвичай використовується, не є міжнародним кодом SWIFT.

"Мережа SWIFT" означає відповідну електронну міжбанківську мережу, яку банки побудували на основі Стандартного міжбанківського протоколу, розробленого SWIFT.

"Поповнення рахунку" це переказ оператору мобільного зв'язку попередньо оплаченої суми коштів для оплати за надання телекомунікаційних послуг цим оператором мобільного зв'язку.

"Транзакція" означає (i) кожен грошовий переказ, поповнення рахунку або іншу Послугу, яку ви ініціюєте за допомогою Веб-сайту; та (ii) кожне наступне використання вами Послуги;

"Transpaygo, Fonmoney, Mi Envío, ми, нас, наш" означає Transpaygo Limited, компанію, зареєстровану в Англії та Уельсі за Рег. No. 8936601, юридична адреса: Keystone Law, 48 Chancery Lane, London WC2A 1JF, Великобританія, WC2A 1JF.

"Користувач" , "ви" або "ваш" означає вас і будь-яку іншу фізичну або юридичну особу, яка укладає з нами цю Угоду або користується Сервісом, залишаючись активною на Платформі протягом щонайменше 6 місяців поспіль після останньої транзакції.

"Веб-сайт" означає будь-який з Transpaygo та Fonmoney Mi Envío, незалежно від закінчення домену.

3. Характеристики послуги

3.1 Про договір та процес реєстрації на платформі

Mi Envío надає послуги міжнародних платежів (далі - "Послуга") всім нашим клієнтам і Користувачам. У зв'язку з цим, ці Умови та положення застосовуються до всіх договорів, укладених між Mi Envío і Користувачем, під яким розуміється особа, яка натиснула на кнопку "Я приймаю" на Сайті. Використовуючи Сайт, реєструючись на Сайті і запитуючи Послуги MyShipment, Користувач прямо погоджується з цими Умовами та положеннями, які застосовуються до послуг, що надаються MyShipment через портал Fonmoney. Тому, якщо ви не згодні з цими Умовами, ми настійно рекомендуємо вам не реєструватися і не користуватися нашими Послугами.

Для того, щоб користуватися послугами сервісу Mi Envío, Користувачеві необхідно зареєструватися на Сайті. В процесі реєстрації на порталі Fonmoney Користувачеві необхідно буде надати ряд персональних даних, які дозволять точно і достовірно його ідентифікувати. Серед даних, які ми запросимо, будуть, зокрема, ім'я та прізвище, документ, що посвідчує особу, дата народження, місце проживання, громадянство, адреса електронної пошти, професія, а також причина здійснення транзакції.

Збір та обробка персональних даних, наданих Користувачем, а також реалізація прав Користувача щодо таких даних регулюється відповідно до Політикою конфіденційності та Політикою використання файлів cookie веб-сайту.

Як зазначено в розділі 2 цих Умов та положень, Користувачем вважається будь-яка особа, яка зареєструвалася на нашій платформі і тільки після цього здійснила будь-яку транзакцію. Зареєстрована особа залишається Користувачем протягом наступних 6 місяців після здійснення останнього переказу. Якщо після 6 місяців бездіяльності профілю ви знову захочете скористатися нашими Послугами, здійснивши будь-яку транзакцію, ми попросимо вас переглянути ваші персональні дані та підтвердити, що особиста інформація, яку ви надали під час реєстрації, все ще є актуальною, точною та оновленою.

Крім того, для того, щоб мати змогу укладати договори про надання послуг на Сайті, необхідно, щоб Користувач був повнолітнім (старше 18 (вісімнадцяти) років). Реєструючись і користуючись Веб-сайтом, ви заявляєте, що вам виповнилося 18 (вісімнадцять) років, і що ви погоджуєтеся з тим, що від вас у будь-який час можуть вимагати документ, який достатньою мірою підтверджує ваш вік.

Кожен Користувач може зареєструватися на Сайті лише один раз. Після реєстрації ви отримаєте обліковий запис. Якщо під час перевірки KYC або транзакцій наша система або будь-який з наших співробітників виявить дублювання профілів, ми залишаємо за собою право заблокувати дублікат профілю.

У будь-якому випадку, ви погоджуєтеся, що інформація, яку ви надаєте при реєстрації, буде правдивою, точною і повною. Ви несете відповідальність за інформування нас про будь-які зміни в цій інформації. Вся особиста інформація, включаючи фінансову інформацію ("Дані"), яку ви надаєте нам як учасник, буде оброблятися відповідно до Політики конфіденційності та Політики використання файлів cookie.

Під час реєстрації на Веб-сайті вам потрібно буде вказати свою електронну адресу та вибрати пароль. Для цілей цих Умов та положень вашим "іменем користувача" є адреса електронної пошти, яку ви використовуєте під час реєстрації на Веб-сайті. Ви несете повну відповідальність за всі дії, які відбуваються під вашою адресою електронної пошти та/або паролем.

Відповідно до положень Закону 10/2010 від 28 квітня про запобігання відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, Mi Envío зобов'язаний інформувати SEPBLAC про будь-яку транзакцію, що підозрюється у зв'язку з відмиванням коштів, а також надавати інформацію про Користувача, платіжні доручення та Бенефіціарів відповідно до конкретних вимог, сформульованих зазначеною організацією.

Приймаючи ці Умови та положення, Користувач прямо заявляє, що він не буде порушувати будь-яке чинне законодавство і, в будь-якому випадку, бере на себе відповідальність за наслідки або наслідки будь-якого порушення чинного законодавства.

3.2 Про послугу грошових переказів

Як зазначено вище, для того, щоб скористатися послугою переказу Mi Envío, вам необхідно створити рахунок Fonmoney на сайті.

Для того, щоб здійснити платіж через портал Fonmoney, вам необхідно буде надати певну інформацію перед здійсненням транзакції. Серед інформації, яку ми можемо запросити, є ваше посвідчення особи (воно повинно бути дійсним, щоб бути прийнятим нами офіційними органами країни вашого походження), ім'я одержувача, місце проживання, реквізити одержувача повне ім'я бенефіціара, місце проживання, банківські реквізити бенефіціара для здійснення транзакції та суму, яку ви бажаєте переказати . Відповідно до правил запобігання відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, інформація, яку ми запитуємо у вас, а також загальна сума грошей, яку ви маєте намір відправити, може відрізнятися в залежності від місця проживання одержувача.

Ви несете відповідальність за правильність і точність даних одержувача, наданих при створенні платіжного доручення. Будь ласка, переконайтеся, що ця інформація є правильною і точною, оскільки тільки так ми зможемо уникнути затримок і гарантувати, що ваше відправлення дійде до правильного одержувача (не тільки у випадку грошових переказів, але й, наприклад, у випадку поповнення рахунку).

Після обробки платіжного доручення з наданою вами інформацією, воно буде вважатися правильно обробленим, навіть якщо ви допустили помилку в наданих даних. Ні Mi Envío, ні Transpaygo, ні Fonmoney не несуть відповідальності за будь-які збитки або втрати в таких випадках. У таких випадках ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам повернути ваші гроші, але, будь ласка, зверніть увагу, що ми не можемо за жодних обставин гарантувати повернення грошей після того, як платіжне доручення було створено і відправлено. У деяких випадках, коли ми несемо витрати на повернення коштів, ми можемо стягнути з вас відповідну комісію.

Робочий час для обробки платіжних доручень з 8:00 до 17:00 за центральноєвропейським часом (центральноєвропейський час) у робочі дні. CET (Європейський центральний час) у робочі дні. Зверніть увагу, що якщо ми отримуємо платіж у наших системах після 17:00 за центральноєвропейським часом або в неробочі дні, ваш платіж буде вважатися отриманим на наступний робочий день.

Ми також інформуємо вас, що ми зобов'язані проводити верифікаційні перевірки, які можуть збільшити час обробки вашого платежу. У зв'язку з цим ми можемо вимагати від вас додаткову інформацію під час процесу верифікації. Будь ласка, регулярно перевіряйте свою зареєстровану електронну адресу та папку "Спам", щоб відповідати на будь-які інформаційні запити, які ви можете отримати від нас, щоб уникнути непотрібних затримок у вашій транзакції.

Середній час обробки платіжного доручення становить від 5 до 7 робочих днів . Команда Mi Envío зокрема і Transpaygo в цілому завжди докладатиме всіх зусиль, щоб завершити вашу транзакцію якомога швидше. Незважаючи на вищесказане, якщо з будь-якої причини ми не зможемо обробити вашу транзакцію вчасно, ви будете негайно повідомлені про це на вказану вами адресу електронної пошти. У такому повідомленні ви будете проінформовані про те, що ваша транзакція не може бути завершена, і, якщо це можливо, ми надамо вам причини, чому ми не змогли завершити вашу транзакцію, а також рішення для усунення будь-яких помилок.

5. Обслуговування клієнтів, скарги та комунікація

Mi Envío та Transpaygo прагнуть надавати своїм клієнтам найвищий рівень обслуговування, як за допомогою продуктів, які ми пропонуємо, так і за допомогою нашої команди обслуговування клієнтів, і ми дуже цінуємо ваші відгуки. Саме тому Transpaygo має Централізований центр обслуговування клієнтів (далі - ЦОК), який обслуговує клієнтів та користувачів усіх дочірніх компаній групи.

Якщо ви хочете повідомити про щось або якщо у вас виникла проблема, будь ласка, зв'яжіться з нашим відділом CSC за допомогою засобів, доступних вам - і зазначених нижче - через Mi Envío і Transpaygo, і ми зробимо все можливе, щоб вирішити проблему якнайшвидше і ефективніше.

Оскільки наші Послуги надаються виключно через Інтернет, Mi Envío зосередився і розробив свою службу підтримки клієнтів, щоб також працювати в режимі онлайн з усіма аспектами, що надаються таким чином. Приймаючи ці Загальні положення та умови, ви прямо погоджуєтеся з тим, що будь-яка скарга або претензія може бути подана онлайн за допомогою наступних засобів:

  • Заповнивши форму, передбачену для цієї мети на сайті Fonmoney, , де також можна ознайомитися з правилами обслуговування клієнтів.
  • Ви також можете зв'язатися з нами напряму, написавши на електронну адресу [email protected], описавши суть вашого питання, незадоволення або скарги, і ми забезпечимо, щоб ваш електронний лист потрапив до відповідного відділу та до відповідної особи. Наша служба підтримки клієнтів навчена розпізнавати та обробляти будь-які скарги, а також знає про встановлені процедури Transpaygo та Mi Envío.

Ми також запевняємо Вас, що зробимо все можливе, щоб вирішити Ваші проблеми якомога швидше (і в будь-якому випадку протягом двох (2) місяців) і ефективніше, завжди враховуючи Ваші інтереси, тому, будь ласка, чекайте на нашу детальну відповідь.

Однак, якщо ви не задоволені нашим сервісом, рішенням або відповіддю, ви також можете подати скаргу або претензію безпосередньо до Банку Іспанії, скориставшись наданим каналом зв'язку. Контактні дані наведені нижче:

Банк Іспанії

Відділ поведінки суб'єктів господарювання

C/Alcalá 48 (28014 Madrid)

Телефон: 900.545.454 / 913.388.830

Ви можете зв'язатися з ними телематично через їхній веб-сайт: their website

Однак, будь ласка, врахуйте, що для того, щоб Банк Іспанії розглянув вашу скаргу через вищеописані канали, обов'язковою вимогою, передбаченою самими правилами, є те, що ви повинні були попередньо подати скаргу до нашої установи. *-*

Зверніть увагу, що ми завжди будемо зв'язуватися з вами через адресу електронної пошти, яку ви вказали під час реєстрації, тому, будь ласка, переконайтеся, що ви регулярно її перевіряєте і маєте до неї доступ.

Для договірних цілей ви погоджуєтеся з цим електронним засобом зв'язку і визнаєте, що всі договори, повідомлення, інформація та інші повідомлення, які ми надаємо вам в електронному вигляді, відповідають будь-якій юридичній вимозі щодо письмової форми таких повідомлень. Ця умова не впливає на ваші законні права.

Ви можете знайти більше інформації про нашу службу підтримки клієнтів на Положення про обслуговування клієнтів.

6. Партнери/Треті особи

Обов'язковість цих Умов поширюється лише на сторони договору, тому особа, яка не є стороною цих Умов, не має жодних прав за принципом відносності договорів (ст. 1257 Цивільного кодексу).

Деякі продукти та послуги, які можуть бути запропоновані для продажу через Веб-сайт або через інші послуги, які пропонує Mi Envio, можуть бути надіслані, створені, надані або розроблені третіми особами. У такому випадку буде чітко зазначено, чия це послуга, і що будуть застосовуватися умови та положення третьої сторони.

Mi Envio не може постійно перевіряти точність або повноту інформації, а також придатність або якість продуктів і послуг цих третіх осіб. Тому, перш ніж покладатися на інформацію третьої сторони або укладати угоду щодо продуктів і послуг третьої сторони, згаданих на Веб-сайті, вам слід звернутися безпосередньо до відповідного постачальника послуг третьої сторони.

Якщо немає чіткої вказівки на те, що ця пропозиція надається третьою стороною і застосовуються умови та положення третьої сторони, то Умови та положення Mi Envio мають переважну силу над умовами та положеннями третьої сторони.

7. Зобов'язання та відповідальність

7.1 Обов'язки та відповідальність Mi Envio

Відповідно до цих Умов та положень, ми погоджуємося надавати вам Сервіс з розумною ретельністю. Сервіс може бути недоступний повністю або частково в певних регіонах, країнах або юрисдикціях.

Ми намагатимемося обробляти транзакції оперативно, але, будь ласка, зверніть увагу, що обробка транзакцій може відбуватися із затримками з ряду причин, включаючи, але не обмежуючись ними: наше зобов'язання підтвердити вашу особу; наш процес перевірки платіжних доручень; будь-які контакти з вами; дотримання чинного законодавства; зміни в робочому часі та доступності валюти.

Mi Envío докладе всіх розумних зусиль, щоб забезпечити доступність Веб-сайту 24 години на добу, 7 днів на тиждень, без шкоди для часу, відведеного для прийому платіжних доручень, який буде розміщений на Веб-сайті. Однак, з огляду на складність систем і мереж, що використовуються Mi Envío, неможливо гарантувати безперебійну роботу без збоїв і перебоїв. Незважаючи на це, Mi Envío завжди намагатиметься відновити безперервність роботи якнайшвидше.

Mi Envío може з причин збою, обслуговування системи, технічних проблем, операційних перебоїв, злому або будь-якого виду комп'ютерної атаки і, в цілому, через будь-які непередбачені обставини або форс-мажорні обставини, тимчасово змінювати, скасовувати, призупиняти і/або видаляти платіжні доручення, тим самим звільняючи Mi Envío від будь-якої відповідальності, яку воно може понести в результаті таких непередбачених обставин або форс-мажорних обставин.

Залежно від суми і призначення транзакції, Mi Envío може перевіряти особу Користувачів через постачальників послуг KYC (Знай свого клієнта) в момент реєстрації або при здійсненні наступних транзакцій.

Mi Envío залишає за собою право не надавати вам жодної з пропонованих Послуг (і, відповідно, будь-який договір між вами і Mi Envío буде вважатися недійсним), якщо в процесі верифікації Користувача або при розміщенні платіжного доручення буде виявлено будь-яку з наступних обставин:

  • ми не можемо отримати достатніх доказів вашої особи. У зв'язку з цим, будь ласка, зверніть увагу, що Mi Envío не приймає документи, що посвідчують особу, які не є дійсними або прийнятними для офіційних органів влади у вашій країні походження;
  • ми не можемо перевірити надані вами персональні дані;
  • у нас є підстави вважати, що ваше спілкування з нами (будь-яким способом) є некоректним, неповним, несанкціонованим або підробленим;
  • надає нам неправдиву, неправильну або неповну інформацію;
  • ваша транзакція надійшла до нас недостатньо рано, щоб ми могли обробити транзакцію відповідно до вашого запиту (наприклад: ви запитуєте переказ у той самий день, але ми отримуємо ваше замовлення після 17:00 за центральноєвропейським часом);
  • ваша транзакція не може відповідати будь-яким вимогам регуляторних або державних органів (при відправленні або отриманні);
  • При цьому ми можемо порушити будь-який закон, постанову, кодекс, внутрішнє правило або інший обов'язок, що застосовується до нас;
  • Таким чином, ми можемо наразитися на дії з боку будь-якого державного чи регуляторного органу.

У всіх таких випадках, але не обмежуючись ними, коли ви відправляєте Транзакцію, ви просите нас обробити транзакцію від вашого імені. Mi Envío залишає за собою право прийняти обґрунтоване рішення про те, чи приймати пропозицію про обробку цієї транзакції чи ні. Якщо ми вирішимо не обробляти транзакцію, ми негайно повідомимо вас про це рішення і повернемо будь-які гроші, які ви нам заплатили, пояснивши причини відмови від обробки транзакції.

Як уповноважена платіжна установа, ми несемо відповідальність і зобов'язання відокремлювати ваші кошти. Ми робимо це шляхом розміщення коштів на окремому рахунку (відомому як "гарантійний рахунок") в одній з двох установ:

  • Райффайзен Банк Інтернаціональ АГ (РБІ), Австрія або,
  • Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA), Іспанія.

Як уповноважена платіжна установа, кошти, що зберігаються у нас, не підпадають під дію Схеми компенсації фінансових послуг. Замість цього кошти зберігаються відповідно до визнаних принципів захисту BDE, згідно з якими ми відокремлюємо ваші кошти на спеціальному рахунку для захисту. Це означає, що ці кошти відокремлені від інших наших активів, щоб у разі нашої неплатоспроможності ці кошти були доступні та використані для виплат вам та іншим клієнтам.

RBI (Raifeisen International Bank AG, Австрія) та BBVA (Banco Bilbao Vizcaya Argentaria, Іспанія), які є одними з найбільших банків у своїх країнах, надають нам гарантійні рахунки. Слід, однак, зазначити, що вони не контролюють кошти, які ми розміщуємо на гарантійних рахунках, або те, як ми використовуємо ці рахунки.

Mi Envío також залишає за собою право відхиляти транзакції від певних Користувачів або для певних Одержувачів, включаючи юридичних та фізичних осіб, які перебувають в обмежених або заборонених списках, що видаються час від часу урядом, наддержавними органами або будь-якими неурядовими організаціями, або в інших списках підозрюваних у скоєнні злочинів, політичних діячів або осіб, на яких накладено санкції. У зв'язку з цим, будь ласка, зверніть увагу, що наші KYC-провайдери здійснюють відповідні перевірки.

Не всі Платіжні інструменти доступні всім клієнтам в будь-який час, і Mi Envio може на власний розсуд відмовити в проведенні транзакцій, профінансованих за допомогою певних Платіжних інструментів.

У випадку, якщо Mi Envio вирішить використовувати стороннього Постачальника послуг для збору коштів або будь-якого іншого способу повернення коштів, будуть застосовуватися умови та положення Постачальника послуг. Ми намагатимемося надавати Відправникам та Одержувачам актуальну інформацію про місцезнаходження та години роботи наших Постачальників послуг через інформацію на нашому Веб-сайті. Однак ви погоджуєтеся, що ні Mi Envio, ні Transpaygo, ні Fonmoney не несуть відповідальності за будь-які неточності, які можуть з'явитися в такій інформації, або за будь-які збитки, які можуть виникнути в результаті неправильної або неповної інформації.

Mi Envio та/або Transpaygo можуть без попереднього повідомлення (за винятком випадків, передбачених законодавством) і без будь-якої відповідальності перед вами заблокувати ваш обліковий запис користувача або негайно припинити або призупинити ваш доступ до наших Послуг у будь-який час, включаючи, без обмежень, якщо

  • спроби переказу або списання коштів з рахунку, який вам не належить; або
  • рахунок, на якому недостатньо коштів або термін дії якого закінчився,
  • на кредитній картці, що використовується для оплати, недостатньо коштів на кредитній лінії;
  • ми отримуємо суперечливі претензії щодо права власності або права на зняття коштів з рахунку дебетової чи кредитної картки;
  • ми стикаємося зі спробами втручання, злому, модифікації або пошкодження безпеки чи функціональності нашого веб-сайту;
  • ми стикаємося зі спробами переказу коштів, отриманих від незаконних доходів, які вважаються відмиванням грошей;
  • ви порушили будь-яке положення або умову цих Умов, або будь-яка ваша заява чи гарантія, зроблена відповідно до цих Умов, є неправдивою;
  • Користувач є неплатоспроможним або банкрутом;
  • наша команда спеціалістів з питань затвердження, аналізуючи вашу транзакцію, виявляє будь-який тип ризику у вашій операції, який може бути пов'язаний або не пов'язаний з відмиванням коштів або фінансуванням тероризму, або, загалом, який включає будь-який тип підозри щодо порушення чинного законодавства, правил або внутрішніх положень.
  • ми визначили, що ваш профіль неактивний. У разі повторної активації вам слід звернутися до служби підтримки клієнтів за адресою [email protected].
  • загалом, якщо ми виявимо неправомірне використання нашого веб-сайту.

Mi Envio не несе відповідальності за це:

  • будь-яке невиконання ваших інструкцій внаслідок обставин, які можна обґрунтовано вважати такими, що знаходяться поза нашим контролем;
  • несправності в засобах зв'язку, які не можна обґрунтовано вважати такими, що знаходяться під нашим контролем, і які можуть вплинути на точність або своєчасність повідомлень, які ви нам надсилаєте;
  • будь-яку втрату або затримку в передачі повідомлень, що виникають внаслідок використання будь-якого інтернет-провайдера або спричинені будь-яким браузером чи іншим програмним забезпеченням, яке ми не контролюємо;
  • помилки на Веб-сайті або в роботі Сервісу, спричинені неповною або неправильною інформацією, наданою нам вами або третьою особою.
  • за неможливість виконання платіжних доручень через помилки або неточності в платіжних реквізитах Одержувача; а також не несе відповідальності за збитки, спричинені втратою даних, непрямі збитки, упущену вигоду або будь-які інші збитки чи шкоду, спричинені недбалістю або порушенням Користувачем умов цих Загальних положень та умов Договору.

Це положення не виключає і не обмежує нашу відповідальність за недбалість або відповідальність за шахрайство, які можуть бути безпосередньо пов'язані з Mi Envío.

Mi Envío не несе відповідальності за збитки, що виникли в результаті невиплати або затримки виплати грошового переказу одержувачу або якщо транзакція не була здійснена в рамках сервісу з будь-якої з перерахованих вище причин.

7.2 Обов'язки та відповідальність користувача

Щоб користуватися Послугами, ви повинні спочатку зареєструватися та отримати Обліковий запис на Веб-сайті. Ви можете зробити це, заповнивши відповідну інформацію на сторінці реєстрації на Веб-сайті. Необхідна особиста інформація буде залежати від суми, яку ви бажаєте відправити, країни, в якій ви перебуваєте, і країни, в яку ви бажаєте відправити гроші. Ми постараємося обробити відкриття вашого рахунку якомога швидше і, якщо у нас є вся правильна інформація, це відбудеться майже миттєво.

Крім того, як зазначалося раніше, Користувач повинен бути повнолітнім.

У разі, якщо ми виявимо, що отримана інформація:

  • є неповною або не надає всієї необхідної нам інформації;
  • ми не отримуємо задовільних або достовірних доказів їхньої особи;
  • неможливо перевірити їхню особу у зовнішніх провайдерів;
  • є непослідовним;
  • з країни, де ми повинні бути особливо уважними, щоб ідентифікувати відправників і одержувачів;

ми будемо змушені провести додаткову перевірку та розслідування (наприклад, шляхом запиту додаткової інформації або документації від вас), та/або ми не зможемо відкрити рахунок негайно, та/або ми залишимо за собою право обробляти цю інформацію, коли вважатимемо за потрібне прийняти рішення про відкриття рахунку.

Як зазначено в попередніх розділах цих положень та умов, ви зобов'язані надати правдиву, чітку і точну особисту інформацію під час процесу реєстрації, і Користувач несе повну відповідальність за точність наданих даних. Кожен Користувач також зобов'язаний підтримувати надану інформацію в актуальному стані, інформуючи нас про будь-які зміни, які можуть відбутися.

Ви також несете відповідальність за підтвердження, на запит після 6 місяців бездіяльності, що надана інформація все ще є точною та правдивою.

Обліковий запис може відповідати лише одному Користувачеві, він є особистим і не підлягає передачі. Mi Envío не дозволяє і не приймає спільне використання акаунтів, і кожен акаунт повинен використовуватися виключно Користувачем, який є його власником, незалежно від відносин, які існують між двома особами. Якщо клієнт бажає користуватися нашими Послугами, він повинен створити власний обліковий запис зі своїми даними.

У тісному зв'язку з вищезазначеним, ідентифікаційні дані Користувача не є публічними, а кожна адреса електронної пошти та пароль повинні використовуватися одним користувачем і не підлягають передачі. Використання пароля, отриманого Користувачем на Сайті, є єдиною і виключною відповідальністю Користувача, який, таким чином, зобов'язаний використовувати його з належною конфіденційністю і не може передавати або розкривати його третім особам. Для цих цілей Mi Envío завжди буде вважати, що інструкції для виконання Послуги з конкретного профілю відповідають дійсному і законному запиту на Послугу, створеному Користувачем, який є власником облікового запису, який несе повну відповідальність за діяльність і контракти, що виконуються в рамках його облікового запису.

Користувач може в будь-який момент запросити зміну або відновлення свого пароля Користувача за допомогою Сайту. Для цього Користувач повинен дотримуватися процедури зміни або відновлення пароля Користувача, зазначеної на Сайті.

У разі втрати, крадіжки або пограбування адреси електронної пошти або пароля користувача, а також будь-якого ризику доступу до нього третьої особи, Користувач зобов'язаний змінити його через Веб-сайт і негайно повідомити Mi Envio за адресою [email protected].

Зверніть увагу, що ваші ім'я користувача та пароль можуть бути використані на сайті www.fonmoney.com, а також у відповідних мобільних додатках. Ці Умови та положення застосовуються до використання вами Послуг на будь-якому з цих веб-сайтів.

За кожну транзакцію, яку ви відправляєте, стягується комісія за обслуговування на додаток до суми транзакції. Плата підлягає сплаті в момент відправлення транзакції. Якщо ви розміщуєте платіжне доручення, в результаті якого Mi Envio, Transpaygo або Fonmoney несуть будь-які витрати - які можуть включати, але не обмежуватися поверненням коштів або іншими витратами - ви прямо погоджуєтеся відшкодувати Transpaygo або будь-якій з його дочірніх компаній всі витрати, понесені Transpaygo або будь-якою з його дочірніх компаній.

Коли ви відправляєте гроші відповідно до цих умов, ви несете відповідальність за те, щоб усі деталі транзакції були точними перед відправленням. Зверніть увагу, що після того, як транзакцію буде відправлено на обробку, змінити будь-які її деталі буде неможливо. Тому вам буде надана можливість підтвердити деталі транзакції перед відправкою, щоб ви могли ретельно перевірити надану інформацію.

Якщо ви виявили помилку в реквізитах транзакції, ви можете написати нам на електронну адресу [email protected] і спробувати скасувати транзакцію, враховуючи, що якщо платіжне доручення вже було оброблено, ми не можемо гарантувати скасування і повернення коштів за транзакцію.

Mi Envío, Transpaygo або Fonmoney не несуть відповідальності за будь-які комісії або збори, які ви можете понести за використання певного Платіжного інструменту для фінансування транзакції. Вони можуть включати, але не обмежуються, несанкціоновані збори, накладені банками, якщо на вашому банківському рахунку недостатньо коштів, або збори за "авансовий платіж" і додаткові відсотки, які можуть бути накладені постачальниками кредитних карток, якщо вони розглядають ваше використання Сервісу як операцію з готівкою, а не як операцію купівлі-продажу.

Ви будете використовувати Сервіс тільки для того, щоб відправляти гроші людям, яких ви знаєте особисто, а не для оплати товарів або послуг. Якщо, порушуючи цей пункт, ви вирішите оплатити товари і послуги третім особам через Веб-сайт, ви прямо визнаєте, що Mi Envio не контролює і не несе відповідальності за якість, безпеку, законність або доставку таких товарів або послуг, і що таке використання Сервісу здійснюється на ваш власний ризик. Якщо Mi Envio обґрунтовано вважає, що ви використовуєте Сервіс для придбання товарів або послуг, ми залишаємо за собою право скасувати вашу транзакцію (транзакції).

Як ви, так і одержувачі транзакцій повинні діяти виключно від власного імені. Ви не можете відправляти або отримувати транзакції від імені третьої особи. Якщо ви бажаєте відправити або отримати транзакцію від імені юридичної особи, бізнесу або будь-якої іншої особи, крім фізичної, ви повинні спочатку повідомити Mi Envio про своє бажання зробити це і надати будь-яку додаткову інформацію про цю особу, яку ми можемо запросити, щоб надійно ідентифікувати бенефіціарного власника, а також іншу інформацію, необхідну нам для остаточної оцінки того, чи повинна бути схвалена або відхилена транзакція.

Користуючись Сервісом, ви зобов'язуєтеся дотримуватися цих Умов та положень, а також будь-яких застосовних законів, правил і нормативних актів. Порушенням цих положень та умов є використання Сервісу для відправки грошей (i) Одержувачу, знаючи, що Відправник порушив ці положення та умови, або (ii) у зв'язку з незаконною діяльністю, включаючи, але не обмежуючись, відмиванням грошей, шахрайством та/або фінансуванням терористичних організацій. Якщо ви використовуєте Сервіс у зв'язку з незаконною діяльністю, Mi Envio буде зобов'язаний повідомити про це відповідні правоохоронні органи.

При використанні нашого Веб-сайту або Сервісу або при взаємодії з Mi Envío, іншим Користувачем або третьою особою, ви не маєте права цього робити:

  • порушувати ці Умови або будь-яку іншу угоду між вами та Mi Envio;
  • відкривати більше одного рахунку без нашої попередньої письмової згоди;
  • надавати неправдиву, неточну або оманливу інформацію;
  • дозволяти будь-кому іншому отримувати доступ до ваших реєстраційних даних і користуватися вашим акаунтом, зберігаючи їх у безпеці в будь-який час;
  • відмовлятися надавати підтвердження будь-якої інформації, яку ви нам надаєте, включаючи підтвердження коштів, місця проживання, особи тощо;
  • відмовлятися співпрацювати з будь-яким внутрішнім розслідуванням, наприклад: відмовлятися надавати нам додаткову документацію на наш запит (зверніть увагу, що під час надання Сервісу, якщо ми вимагаємо від вас додаткову інформацію або документацію, ви вільні надавати її нам чи ні. Однак Mi Envío залишає за собою право скасувати транзакцію і повернути кошти, якщо ви відмовляєтеся співпрацювати з нами);
  • використовувати анонімний проксі-сервер (інструмент, який намагається унеможливити відстеження активності); або копіювати чи моніторити наш Веб-сайт за допомогою будь-якого робота, павука чи іншого автоматичного пристрою або ручного процесу без нашої попередньої письмової згоди;
  • порушувати будь-які закони, нормативні акти або внутрішні правила;
  • порушувати будь-які права інтелектуальної власності Mi Envío, Transpaygo або fonmoney;
  • діяти у незаконний спосіб, переслідувати або погрожувати;
  • надсилання або отримання потенційно шахрайських коштів, або коштів, отриманих від незаконної діяльності чи призначених для оплати незаконної діяльності;
  • розголошувати інформацію іншого Користувача третім особам або використовувати таку інформацію в маркетингових цілях;
  • надавати будь-які віруси, троянські програми, черв'яки або інші комп'ютерні програми, які можуть пошкодити, втрутитися або експропріювати будь-яку систему, дані або інформацію Користувача;
  • розголошувати пароль Користувача іншій особі або використовувати пароль іншої особи;
  • або взагалі зловживати нашим Веб-сайтом.

Mi Envio може, якщо це необхідно для надання Послуги, зберігати всю інформацію, яка вимагається від Одержувача для підтвердження його особи або пов'язана з його конкретною транзакцією. Таке підтвердження може включати відповідну форму дійсного і поточного посвідчення особи зі списку прийнятних документів, наданого постачальником послуг, та/або номер відстеження транзакції, персональний ідентифікаційний номер (PIN-код), "пароль", "секретне слово" або інші подібні ідентифікатори.

Ви погоджуєтеся не використовувати Послуги або портал Fonmoney для будь-якої незаконної діяльності, і Mi Envio залишає за собою право розслідувати будь-яку підозрілу діяльність або у відповідь на будь-яку скаргу чи порушення. При розслідуванні будь-якої такої діяльності Mi Envio залишає за собою право повідомити про підозру в незаконній діяльності будь-якій відповідній особі або органу і надати їм будь-яку відповідну інформацію, включаючи персональні дані.

Користувач заявляє, що він/вона усвідомлює і погоджується з тим, що він/вона не може передавати всі або частину прав або зобов'язань, що випливають з цих Умов, без попереднього письмового дозволу Mi Envío; і прямо уповноважує Mi Envío передавати всі або частину прав або зобов'язань, що випливають з цих Умов, своїй материнській компанії або будь-якій з її дочірніх або пов'язаних з нею компаній. Передача прав будь-якій третій стороні, крім зазначених вище, вимагає попередньої письмової згоди Користувача.

Користувач приймає на себе відповідальність за будь-які збитки, що виникли в результаті використання Сайту в цілях, що суперечать закону, добрим звичаям, громадському порядку та чинному законодавству, звільняючи Mi Envío, його адміністраторів, співробітників і представників від будь-якої відповідальності.

Користувач визнає і погоджується з тим, що Mi Envío та/або організаціям, через які Mi Envío обробляє платіжні доручення, може знадобитися додаткова інформація про Користувача, платіжне доручення або Одержувача платіжного доручення, і Користувач зобов'язується надати цю інформацію Mi Envío в належний час і в належній формі.

7.3 Право на відкликання, скасування, відшкодування та претензії

Усі Користувачі мають право вимагати повернення коштів за своїм платіжним дорученням, яке буде здійснено в тій мірі, в якій платіжне доручення ще не було оброблено нами. У зв'язку з цим ми повернемо вам будь-яку надлишкову суму, яку ми отримаємо в результаті будь-якого порушення нашої з вами угоди (це означає, що, наприклад, якщо грошовий переказ не відбувся за таких обставин, ми повернемо вам Суму транзакції та Комісію за обслуговування).

Якщо ви зв'яжетеся з нами за адресою www.fonmoney.com/contacts/ або [email protected], ми повідомимо вам про ваші права на відшкодування або компенсацію.

Зверніть увагу, що відповідно до положень статті 103 Закону 3/2014 від 27 березня, який вносить зміни до нової редакції Загального закону про захист прав споживачів і користувачів, право на відмову від договору не застосовується до договорів про надання послуг, якщо послуга була повністю виконана, якщо виконання було розпочато за попередньою прямою згодою споживача і користувача, а також за умови, що споживач і ви як користувач усвідомлюєте, що після повного виконання договору за адресою us , ви втратите право на відмову від договору.

У разі будь-якого відшкодування отриманих Користувачем сум, таке відшкодування здійснюється за допомогою того ж платіжного засобу, який використовувався Користувачем, якщо не передбачено інше. Будь-яка вимога про відшкодування може бути пред'явлена тільки зареєстрованим Користувачем і власником рахунку Fonmoney. У випадку, якщо Користувач прямо вказує, що він бажає отримати відшкодування на рахунок, відмінний від рахунку, пов'язаного з кредитною карткою, за допомогою якої була сплачена сума платіжного доручення, Mi Envío запросить підтвердження права власності на банківський рахунок, на який він бажає отримати гроші, який у всіх випадках повинен збігатися з рахунком Користувача, що є власником рахунку Fonmoney.

Відправляючи грошовий переказ Одержувачу, який не зареєстрований у нас, ви приймаєте положення цього пункту не тільки для себе, але й від імені Одержувача.

Ви погоджуєтеся захистити і звільнити Mi Envío, Transpaygo і Fonmoney, а також будь-які їхні дочірні компанії, філії, посадових осіб, директорів, співробітників, агентів, незалежних підрядників, рекламодавців, партнерів і ко-брендерів від будь-яких втрат, збитків, претензій, позовів або вимог, включаючи розумні судові витрати, що виникають в результаті використання або неправильного використання вами цього Веб-сайту або Сервісу, всіх дій, що відбуваються під вашим паролем або логіном облікового запису, порушення вами цих Умов або будь-якого іншого порушення прав іншої особи або сторони.

За жодних обставин Mi Envío, Transpaygo або Fonmoney не несуть відповідальності:

  • будь-яке невиконання ваших інструкцій внаслідок обставин, що перебувають поза нашим розумним контролем;
  • збої в засобах зв'язку, які не можна обґрунтовано вважати такими, що знаходяться під нашим контролем, і які можуть вплинути на точність або своєчасність повідомлень, які ви нам надсилаєте;
  • втрати або затримки в передачі повідомлень, спричинені використанням будь-якого інтернет-провайдера або будь-яким браузером чи іншим програмним забезпеченням, яке ми не контролюємо;
  • помилки на веб-сайті або в Сервісі, спричинені неповною або неправильною інформацією, наданою нам вами або третьою особою.

8. Курси обміну валют і комісії

8.1 Курси валют

Mi Envío намагатиметься запропонувати оптимальний обмінний курс на основі курсу, який він отримує від своїх зовнішніх постачальників. Крім того, Mi Envío стягуватиме певний відсоток з переказаних коштів в залежності від ризику, який Mi Envío несе через нестабільність валютного ринку. У періоди дуже турбулентних ринків Mi Envío залишає за собою право збільшити маржу на обмінний курс, щоб компенсувати ці додаткові бізнес-ризики, які можуть виникнути у Mi Envío.

Якщо ПДВ, податок з продажу або будь-яке інше мито чи податок стягується з будь-якої послуги, що надається нами через Веб-сайт або Послуги, ви повинні сплатити нам, на додаток до будь-якої винагороди, що підлягає сплаті або має бути сплачена вами за таку поставку, Суму поставки, розраховану шляхом множення діючої ставки ПДВ на винагороду за відповідну поставку, що підлягає сплаті або має бути сплачена вами (без будь-яких вирахувань або взаємозаліків) згідно з будь-яким іншим положенням цього Договору.

Mi Envío гарантує переказ коштів на цих умовах протягом робочого дня, якщо тільки транзакція не була виконана або не була відхилена. Якщо ваша транзакція була здійснена в неробочий час, курс обміну може змінитися після завершення транзакції. Ви будете проінформовані про будь-які зміни по електронній пошті.

Ми залишаємо за собою право коригувати валютний спред під час закриття ринків (вихідні, державні свята), щоб уникнути збитків, спричинених коливаннями валютних курсів, і забезпечити виплату коштів нашим клієнтам.

8.2 Tariffs

Тарифи

Mi Envio стягує плату за надання Послуги. Ця комісія за кожну транзакцію може змінюватися, щоб адаптуватися до ринкових умов, комісій, які Mi Envio сплачує своїм стороннім постачальникам або мережі SWIFT. Mi Envio не змінюватиме комісію після того, як домовиться з Вами про здійснення транзакції.

У разі відмови від Послуги через невиконання клієнтом своїх зобов'язань або обов'язків, Mi Envío залишає за собою право не повертати плату, стягнуту частково або повністю, якщо Послуга була використана незаконно.

8.3 Додаткова плата

Адміністративні збори можуть стягуватися тільки в тому випадку, якщо наші розрахункові банки або банк-одержувач відхиляють вашу транзакцію через неправильні платіжні реквізити, їхні регуляторні вимоги або з будь-якої іншої поважної причини. Будь-які адміністративні витрати розрахункових банків або банків-одержувачів будуть вирахувані з суми вашого платежу.

9. Дані та безпека

9.1 Збір даних

Програма ідентифікації клієнтів: Директива Європейського Союзу вимагає від усіх фінансових установ сприяти боротьбі з відмиванням грошей та фінансуванням тероризму шляхом отримання, перевірки та реєстрації ідентифікаційної інформації про всіх клієнтів. Тому ми можемо попросити вас надати нам особисту інформацію, а також можемо на законних підставах звернутися до інших джерел для отримання інформації про вас.

Верифікація та перевірки: Ми перевіримо вашу адресу проживання та особисті дані, щоб підтвердити вашу особу. Ми також можемо передати вашу особисту інформацію в бюро кредитних історій, яке може зберігати цю інформацію. Ці дії здійснюються лише для підтвердження вашої особи, а не для перевірки вашої кредитоспроможності, що може вплинути на ваш кредитний рейтинг. Вся надана вами інформація буде оброблятися надійно і суворо відповідно до Загального регламенту ЄС про захист даних (GDPR) 2018 року з доповненнями, внесеними Органічним законом 3/2018 від 5 грудня про захист персональних даних і гарантії цифрових прав.

Погоджуючись з цими Умовами, ви дозволяєте нам робити такі запити, які ми вважатимемо необхідними для перевірки інформації, яку ви нам надаєте. Ми можемо зробити це безпосередньо, наприклад, запросивши у вас додаткову інформацію; попросивши вас вжити заходів для підтвердження права власності на ваші Платіжні інструменти або адресу електронної пошти; перевіривши вашу інформацію в базах даних третіх сторін; або через інші джерела.

9.2 Конфіденційність

Ми поважаємо конфіденційність усіх справ наших клієнтів і завжди прагнемо розглядати та використовувати інформацію про клієнтів як конфіденційну.

Ми не вважатимемо конфіденційною інформацію про клієнта, якщо вона вже є загальнодоступною або якщо вона стає загальнодоступною не з нашої вини.

Ми можемо розкрити інформацію про клієнта, якщо ми зобов'язані це зробити за законом, за рішенням суду, на підставі судового наказу, щоб виконати будь-яку законодавчу, правову або нормативну вимогу до нас, поліції або будь-якого іншого правоохоронного органу у зв'язку із запобіганням або виявленням злочинів, або щоб допомогти в боротьбі з шахрайством або відмиванням грошей. Ми також можемо повідомляти про підозрілу діяльність відповідним правоохоронним органам або іншим державним установам.

Ми не розкриваємо дані вашого облікового запису, поштову або електронну адресу нікому, за винятком випадків, коли це вимагається за законом. Конфіденційна інформація між вашим браузером і будь-яким веб-сайтом Mi Envío передається в зашифрованому вигляді за допомогою протоколу Secure Socket Layer (SSL). Передаючи конфіденційну інформацію, ви завжди повинні переконатися, що ваш браузер може перевірити сертифікат Mi Envío.

Ви даєте згоду на обробку нами ваших персональних даних з метою надання Послуги, в тому числі для цілей верифікації, як зазначено в цьому пункті. Ви також погоджуєтеся на використання таких даних для зв'язку з вами, а також для юридичних, бухгалтерських та архівних цілей. Погоджуючись з цими умовами, Ви підтверджуєте, що Ви прочитали і погодилися з Політикою конфіденційності даних Mi Envío.

10. Відмова від прав та їх віддільність

Відмова Mi Envío від будь-якого положення або умови, викладених в цих Умовах, не вважається продовженням відмови від такого положення або умови, або відмовою від будь-якого іншого положення або умови. Невикористання Mi Envío своїх прав або невиконання положень цих Умов не може розглядатися як відмова від таких прав або положень.

Якщо суд або будь-який інший суд компетентної юрисдикції визнає будь-яке положення цих Умов недійсним, незаконним або таким, що не підлягає примусовому виконанню з будь-якої причини, таке положення буде скасовано або обмежено до мінімального рівня, щоб інші положення Умов залишалися в повній мірі чинними.

11. Неподільна угода

Ці Умови є єдиною і неподільною угодою між Користувачем і Mi Envío щодо Веб-сайту і замінюють собою всі поточні і попередні угоди, контракти, запевнення і гарантії, як письмові, так і усні, що стосуються Веб-сайту.

12. Юрисдикція

Mi Envío залишає за собою право вживати будь-які юридичні дії, які вважатиме за потрібне, за неналежне використання Сайту та його вмісту або за порушення цих Умов та положень.

Відносини між Користувачем і Mi Envío регулюються чинним законодавством Іспанії. У разі виникнення будь-яких суперечок сторони можуть передати їх на розгляд до арбітражу або до суду загальної юрисдикції відповідно до правил про юрисдикцію та компетенцію в цьому відношенні. Однак у тих випадках, коли чинне законодавство передбачає можливість підпорядкування сторін певній юрисдикції, Mi Envío і Користувач, прямо відмовляючись від будь-якої іншої юрисдикції, на яку вони можуть мати право, підпорядковуються судам і трибуналам міста Барселона (Іспанія).

Будь-яка версія цих Умов та положень іншими мовами, окрім англійської та іспанської, пропонується з метою забезпечення більшої прозорості для наших Користувачів та з єдиною метою - охопити всі ринки, на яких ми пропонуємо послуги.

Однак, у разі розбіжностей між цим текстом та англійською та іспанською версіями, положення, що містяться в останній, мають переважну силу.