Питання та відповіді

  • Що таке Fonmoney?

Fonmoney- це он-лайн провайдер послуг, завдяки якому можна поповнювати мобільний рахунок в різних країнах світу.

  • Як працює Fonmoney?

Користуватися Fonmoney дуже просто. Спочатку треба вказати номер телефону, рахунок якого Ви бажаєте поповнити, а також обрати суму переказу. Після цього треба зазначити бажаний спосіб оплати. Ви можете обирати між платіжною карткою, Paysafecard та миттєвим переказом. Ви отримаєте повідомлення з новим станом рахунку від Вашого мобільного оператора настільки швидко, наскільки це є можливим.
 

  • Що відбувається після того, як я виконаю проплату?

Після вдалої проплати послуг Ви одразу ж побачите на сторінці підтвердження з номером транзакції. Якщо транзакцію не було виконано успішно, Transpaygo буде робити все можливе для того, аби усунути помилку. Клієнт в свою чергу може власноруч з'єднатися з нашою службою підтримки support@transpaygo.com та зробити нове замовлення.
 

  • Як сплатити послуги Fonmoney?

З Fonmoney Ви можете сплачувати послуги за допомогою Paysafecard, миттєвого переказу, або платіжної картки.

  • Як довго триває переказ грошей на мобільний рахунок?

Переказ відбувається дуже швидко. Після транзакції гроші будуть зараховані на мобільний рахунок впродовж декількох секунд.

  • Яким чином я сплачую на 2 € менше, приєднавшись до Вас на Facebook?
Будь ласка, вкажіть спочатку номер телефону, рахунок якого Ви бажаєте поповнити. Після цього зазначте суму поповнення. Перед Вами відкриється нове вікно. Натисніть, будь-ласка, “Login with Facebook”. (При потребі увійдіть на Facebook).
Після того, як Ви приєдналися до нас на Faceboook, виберіть спосіб оплати за транзакцію з Fonmoney. 2 € буде віднято від загальної суми. Ця одноразова пропозиція діє лише на перше поповнення рахунку після приєднання.
*Будь ласка, зверніть увагу, що усі персональні дані залишаться конфіденційною інформацією. Особисті дані використовуватимуться лише для покращення якості продукту і надсилання нових пропозицій для Вас.

  • Що робити, якщо гроші не надійдуть до рахунку?

Якщо Ви вказали невірний номер телефону, скасувати дію, на жаль, неможливо. Якщо номер телефону було вказано правильно, проте поповнення не надійшо на Ваш мобільний, перейдіть, будь ласка, на сайт служби підтримки support@fonmoney.com.

  • До кого можна звернутися, якщо мені потрібна допомога?

Зверніться до нашої служби підтримки support@fonmoney.com.

  • Чому я маю платити податки?

З кожним придбанням поповнення рахунку сплачується ПДВ, що стягується в тій країні, де відбувається це поповнення.

  • Чи захищені мої особисті дані?

Fonmoney використовує Ваші особисті дані лише для здійснення транзакції і не надає особисту інформацію третім особам.

        • Що означають повідомлення “ Неможливо перевірити номер” та “ Номер не є дійсний”?

Повідомлення “Неможливо перевірити номер” означає, що сервіс тимчасово недоступний і ми просимо Вас спробувати ще раз пізніше. Повідомлення “Номер не є дійсний” означає, що Fonmoney на сьогоднішній день не підтримує цього мобільного оператора, або номер не було вказано правильно.

          • Що буде з залишком коштів на моєму Paysafecard рахунку?

Якщо Ви поповнюєте рахунок з Paysafecard , в Вас можуть залишитись гроші на картці. З Paysafecard Ви можете використовувати різні коди , таким чином Ваше поповнення рахунку не загубиться. Тут Ви знайдете більше інформації щодо Paysafecard.

          • Що робити, якщо поповнення рахунку було надіслано на інший номер телефону?

Якщо Ви надіслали поповнення на іншиий номер телефону, скасувати дію, на жаль, неможливо. Будьте уважні при введені номеру телефона.

          • Чи завершується термін дії поповнення через деякий час?

Так. Це залежить від тарифного плану Вашого мобільного оператора.

          • Як дізнається одержувач про транзакцію?

Одразу ж після того, як поповнення рахунку буде відправлено, одержувач отримає SMS повідомлення з його сумою та номером телефону відправника.